Werd meerdere keren gebeld. 1 keer opgenomen, er wordt niks gezegd en opgehangen. Heb het nummer nu geblokkeerd, dan ben ik er hopelijk af.
Persoon verbrak bij doorvragen zelf verbinding, altijd slecht tegen. Blokkeren dit nummer!
Opdringerig, vervelend. Als je zegt dat je geen belangstelling hebt vinden ze dat vreemd en ze hebben nog 2x gebeld en daarna heb ik het nummer geblokkeerd.
Ze belde ivm ons energie contract. konden met ons regelen dat als het contract over 2,5 jaar afliep we dezelfde tarieven konden houden. Vaag verhaal over dat mkb goedkoper zou kunnen ivm een wetswijziging. uiteindelijk ook aangegeven dat het een vaag verhaal was en dat we hier verder niks mee wilde. toen werd ineens de verbinding slecht en deed hij net of hij ons niet meer hoorde.
Als ik iets wil, zoek ik dat zelf wel uit. En hoef ik zeker niet om 9 uur ‘s avonds gebeld te worden. Trouwens, ook niet overdag, als ik druk ben. Dus.....meteen blokkeren.
Brutale, onaangename, jonge man die verder wil praten over energiecontract. Nadat ik netjes gezegd heb dat niet met hem te doen en opgehangen heb, is hij blijven bellen. Erg irritant.
Een of ander energiebedrijf. Al diverse keren aangegeven dat ik niet gebeld wil worden. Druk hem nu gewoon weg. Zijn wel volhouders.
Dat je zo'n baan wilt callcentermedewerker.
Heeft het over zogenaamde energiekosten verlaging, zwaar irritant / komt erg onbetrouwbaar over.
Zeggen dat ze bellen van je huidige energieleverancier, echter je energieleverancier heeft nog nooit van ze gehoord. Proberen je dan ook een contract door de neus te boren
Door blijven vragen voor wie hij werkt. Het is een onafhankelijke leverancier en hij probeert je een nieuw contract aan te smeren. Hoogst irritante persoon en daarnaast uiterst onbeschoft.