Doet zich voor als Ziggo. Dom praatje over glasvezel en toen ik aangaf dat het abonnement niet op mijn naam stond werd er direct opgehangen.
Niemand aan de lijn. Hoorde wel geroezemoes op de achtergrond. Zal wel een callcenter zijn. Nummer geblokkeerd!
Om 15:28 gebeld. Zei geen naam. Nadat ik op had genomen zei hij: alles goed met u? Ik zei: met wie spreek ik? Hij: niet goed dus. Toen heb ik opgehangen.
Beetje gekraak en hingen meteen op.
Ik kreeg iemand aan de lijn van Ziggo zakelijk. Toen ik direct zei dat ik geen interesse had en niet meer gebeld wenste te worden, zei hij dat hij zeker door zou gaan met bellen. Ik heb vervolgens opgehangen en nummer geblokkeerd.
Vandaag al 2x gebeld. 1e x opgenomen met mn naam maar hoorde niet echt wat; iig geen stem. 2e x weggeklikt. Nu geblokkeerd.
Onbekende mijnheer hangt verhaal op over aanleg door Ziggo van glasvezelkabel die vervolgens via de coax kabel je huis inkomt. Fantastisch hoge internetsnelheden (die ik nooit nodig heb) werden in het vooruitzicht gesteld. Verhaal klopt niet: er is in onze straat vooralsnog maar een glasvezelkabel aangelegd. Technisch klinkt een en ander ook onwaarschijnlijk. Verbinding verbroken: ik doe geen zaken met onbekende bellers via de telefoon. Ongewenste colportage.