Ikmkan niet bellen om mn duuropdrachten te wijzigen
August Meijer
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
De service van de bank is in de loop van de jaren steeds minder geworden. Nu zijn ook de kantoren onbemand en word je naar een "geldmaat" verwezen. Maar hier kun je niet doen wat je wilt doen nl. wat spaargeld afstorten. De mensen worden verplicht om zoals vroeger hun geld onder de matras of in een sok te stoppen. De service van de bank is waardeloos. Ik denk ook aan overstappen.
toine grispen
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
lange wachttijden.diverse keren gebeld over het wegvallen van de betaling via cijfercode.wordt maar sreeds verwezen dat het aan computer licht.de diverse opties door u aangegeven werken niet of niet voldoende.ben 87 jaar en altijd klant geweest van dUW BANKde service is steeds slechter geworden en als ik nu niet geholpen wordt ga ik weg met mijn rekeningen.waar is tocht de vertrouwde raboban gebleven.
Alex Hehalatu
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Ik belde om te vragen of ik gegevens mbt bankafschriften.
Ik heb deze nodig om een controle uit te voeren, wordt je in de wacht gezet en dan hoor je niks meer!!!!!
Goede reclame voor de Rabobank, gaan jullie zo met al jullie klanten om????