Niet normaal een telefonisch gesprek kunnen krijgen met de locatie voor het annuleren van een hypotheekgesprek. Kortom geen persoonlijke aandacht wat ik nu bij een belangrijke beslissing mis. Kan er niets mee.
Hylkje
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Bij het intake gesprek bleek dat er een dubbele boeking was bij een hypotheek adviseur, waardoor wij moesten wachten en uiteindelijk werden geholpen door een stagiaire.
Later met het verhogen van onze hypotheek werden wij steeds verkeerd geïnformeerd en er werd niet gereageerd op telefoontjes en mailtjes.
Op een gegeven moment de hypotheekadviseur kunnen bereiken. Hij zou het allemaal rond maken. Inmiddels 3 weken geleden en niks meer van dhr. gehoord.
Via hypotheek Nederland contact kunnen krijgen met deze meneer, is gebleken dat het alsnog niet ingediend is.
Kortom: verschrikkelijke communicatie met hypotheekadviseur en daarnaast na 3 weken nog geen hypotheek. Vertrouwen in ING is geschonden.