Was van middag op kantoor ING Bank Winterswijk, om een bankpas voor mijn dochter aan te vragen. Zaten 2 dames achter het loket, een van de dame zei nee dat doen wij niet, dat moet je online doen. Ik was zo verbaasd, Er waren geen klanten. Zo respectloos totaal geen klantvriendelijkheid ! Ik vond het vooral erg voor mijn dochter van 13 erg hoe wij weg werden gebonjourd !
H Jansen
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Er was maar 1 baliemedewerker en het gesprek met de klant duurde vreselijk lang.Er stonden nog 5 mensen te wachten.
Het was er ook bloedheet en ik ben weggegaan omdat het allemaal veel te lang duurde.
Ad B
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Redelijk klantvriendelijk, maar geen telefoonnummer. Bizar.