-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
Niet mogelijk om een persoon aan de lijn te krijgen, alleen maar bandjes.
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
heel slecht bereikbaar.
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
Door fout van verzender op oud adres aangeboden. Nooit per mail laten weten dat pakje opgehaald kan worden. Telefonisch niet te bereiken. Computer kan niets met dit probleem. Mail wordt niet beantwoord.
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
Heerlijk zo'n digitaal tijdperk. De bezorger komt twee keer op het afleveradres waar hij door aanwezige mensen wordt gezien en hij niet de moeite neemt om iemand aan te spreken of hij de zending kan achterlaten. Dus wordt een papiertje achtergelaten met diverse opties. Nou dan begint het avontuur pas echt.
probeer maar eens je pakket via de website af te laten geven op een extern UPS afhaalpunt. Niet te doen!
Ga dan maar eens bellen voor je ongenoegen kenbaar te maken.
Als je alle nieuwe telefoonnummers hebt gehoord en hebt gebeld en als je alle keuze menu's hebt doorlopen en je echt niet klantenservice hebt gehoord en je bent ten einde raad. Roep dan gewoon klantenservice de computer verbind je dan door en mag wachten, wachten, wachten, wachten.
Dit bedrijf moet perfect zijn om dat je service verbeterpunten nooit kunt doorgeven. En als je niet wet hoe slecht sommige zaken lopen dan doe je het toch hartstikke goed. Advies: nooit ups gebruiken.
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
Wat jammer dat de ervaringen zo uiteenlopen ...
Ik had afgelopen donderdag wel een prima ervaring met UPS. Een keurige telefonische uitleg door Johan en, later van Geraldine.
De chauffeur die de documenten in de middag op kwam halen: zeer beleefd, en behulpzaam.
Wat mij betreft een "dikke pluim"!
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
Pakket bezorgers weten niet hoe een bel werkt en laten je dan de volgende dag naar een afhaalpunt lopen .Van bezorgen bij de buren of service hebben ze nog nooit gehoord.
Dit is nu al de 3e keer en iemand aan de lijn krijgen is nog veel erger.
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
De klantenservice van UPS is meer dan stuitend. Enkele weken geleden heb ik uberhaupt meerdere pogingen gedaan om in contact te komen. Constant stond ik in de wacht of werd de verbinding verbroken nadat ik mijn beklag had gedaan (2x). Toen ik wel iemand kreeg te spreken, werd er niet naar me geluisterd, werd ik onbeschoft behandeld en werd de verbinding verbroken nadat ik vroeg of ik een leidinggevende kon spreken. De laatste keer heeft iemand zuchtend en steunend een klacht voor mij aangemaakt, maar hier heb ik niets meer van vernomen. Voor mij GEEN UPS meer!
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
Los van de bijzonder hoge kosten die UPS vraagt voor een vrij normale zending, is de klantenservice het toppunt van amateurisme. Rond de zomer al een paar keer contact gezocht en laatst weer en de bereikbaarheid is 0,0. Ik heb in totaal 7 keer na meer dan 20 minuten de verbinding verbroken. Als je dan wel eindelijk iemand te spreken krijgt, is het iemand die slecht te verstaan is en alleen maar kan zeggen: "wij zijn niet van UPS, ik werk bij Transcom" Verder wist ik hem nog meer te vertellen over de UPS prijzen en voorwaarden dan hij zelf. Geen UPS meer voor mij!
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
-
Prijs/Kwaliteit:
star
star
star
star
star
-
Algemene indruk:
star
star
star
star
star
Ondanks ik een heel groot briefje op mijn deur heb achtergelaten dat het bij wel meer dan 10 buren bezorgd kan worden als ik niet thuis bent, ligt er doodleuk bij binnenkomst een briefje met helaas troffen wij u niet aan, u kunt uw pakket ophalen bij Jumbo Bruins, zonder adresgegevens.
Informatie gebeld en daar kom je ook niet verder mee met een automatisch bericht service. Service is heel slecht en dit is al de 2e keer dat ze het niet bij de buren af hebben gegeven terwijl het met koeien letters er op staat. Ik heb er foto's van gemaakt en zal ze wel sturen.
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
klantenservice is gesloten om 18 uur, alle andere transporteurs zijn tot 20 uur bereikbaar. Ze sturen een sms'je om 17.58 en tegen de tijd dat je door het keuze menu bent zijn ze gesloten. Klantvriendelijk?