-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
Incassocenter neemt het geld van de debiteur in ontvangst, betaald 1/3 uit en de rest houden ze zelf. Geen overzicht ontvangen, ze beantwoorden de e-mails niet of onduidelijk en beantwoorden de telefoon niet. Ook de brieven van mijn advocaat worden niet beantwoord. Lees ook eens op internet alle echte verhalen dus denk na voordat je met hen in zee gaat. Maar ik ga door tot de rechter want ik laat ze geen 2600 euro van mij stelen
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
Ze zijn oplichterij, ze innen je geld niet en dan moet je ze betalen om onder het contract uit te komen. Ze vertelden me maanden na maanden dat ze bovenop mijn zaak zaten, dat ze naar de rechtbank gingen, enz. Toen ik de zaak won, konden ze het geld niet innen en in plaats daarvan moest ik ze betalen.
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
Dont trust this company! They only send you invoices for everything! They never answer the telephone and a complete bad service.
Check the reviews they are writing themselves good reviews to confuse people. Check Google reviews. A lot of people are in the same position as me. Don’t do business with them! Otherwise you will have a lot of bills to pay! Run away!
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
waardeloos bedrijf !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
Oplichters
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
Heel slecht ervaring sinds juni 2022 loopt mijn dossier Na mijn betaling aan hun ,,,ze zijn moeilijk te bereiken , Op mijn e-mails worden niet reageert
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
Ervaring? Je ervaart iets als er contact is. Zonder contact met geldklopperij is er geen ervaring. 0% dus. Niks nada njente... Slechter kun je het niet treffen!!! Pas op! Meer zeg ik niet
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
Prima ervaring met deze club hoor.
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
Absoluut drama dit bedrijf. Opdracht uitgezet bij deze oplichters, wat ondertussen al maanden loopt, zonder resultaat. Telefonisch niet te bereiken, worden continue van het kastje naar de muur gestuurd, en tot op heden nog geen cent ontvangen. Niet mee in zee gaan, kost je alleen maar tijd en energie zonder resultaat!
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
Hoe wanhopig je ook bent om geld terug te krijgen, ga niet in zee met Incassocenter. Ik kan niet geloven dat dit soort oplichters vandaag de dag nog bestaan. Helaas had ik mezelf beter moeten inlezen voordat ik zaken met ze ging doen.
Voordat je hun facturen hebt betaald, lijkt het nog alsof ze iets voor je betekenen, maar zodra hun factuur is overgemaakt verdwijnt alle contact. Mijn debiteur had een betalingsachterstand van 2 maanden voor de huur toen ik bij Incassocenter kwam aankloppen. In het begin beloven ze no cure no pay, maar dat is natuurlijk onzin. Nadat ik 1200EURO voor de dagvaarding en griffiekosten heb ik niets meer van ze gehoord.
Ik heb maanden moeten wachten waardoor de schuld op een gegeven moment opliep tot 6 maanden. Keer op keer moest ik vanuit eigen initiatief contact opnemen met ze maar werd vervolgens het bos in gestuurd zonder reactie. Emails werden compleet genegeerd en telefonisch werd ik keer op keer beloofd teruggebeld te worden, wat uiteraard niet gebeurde.
Voor maart 2020 had ik betaald voor een rechtszaak die vanwege Corona werd afgelast. Daarna brak er maanden van radiostilte aan bij Incassocenter. Ik heb meerdere keren gevraagd om updates en om mij in te lichten over hoe nu verder. Zij wisten het zelf ook niet en beloofden contact met mij op te nemen zodra er meer informatie was. Dit heeft maanden geduurd. Keer op keer nam ik contact met ze op en kreeg ik niets.
Inmiddels was de debiteur al uit de woning vertrokken en was de situatie compleet verandert. Ik krijg in april 2021, ruim een jaar later uit het niets een bericht dat de zaak doorging. Zij hebben een dagvaarding ingediend met een huurachterstand van een jaar geleden. Er is een jaar over verstreken, en zij hebben verouderde gegevens aan de rechtbank doorgegeven. Dit is echt te bizar voor woorden. Nadat ik het verhaal tot zover op internet had gedeeld, namen ze vrij snel contact met mij op om het recht te zetten. En werd de factuur die open stond on hold gezet. Los daarvan zouden de dagvaarding in orde maken met het bedrag dat toen nog open stond. Daarna had mijn debiteur verweer gevoerd uiteraard, en ik had daarop een concept reactie gemaakt. Waarbij ik vroeg of zij het zouden kunnen doorlezen en verbeteren waar nodig. Zodra dat af was wilde ik het nog een keer lezen en dan mocht het naar de rechtbank. Ik heb hier meerdere keren om gevraagd maar geen reactie gekregen…
In juli 2021 had ik de zitting, en Incassocenter bleek na de dagvaarding niks meer gestuurd te hebben naar de rechtbank. Het overzicht wat hij had klopte dus niet met mijn verhaal en daarom is de zaak geschikt. Dit is werkelijk ongelofelijk.
Dit proces met Incassocenter mij alleen maar geld, tijd en heel veel stress bezorgd. Zij blijven wel facturen sturen voor werk dat incorrect is gedaan. Als kers op de taart: ik ben nu ongeveer 1500EUR kwijt, en zij willen nog dat ik 2600EUR betaal. No cure no pay heeft een hele andere betekenis bij Incassocenter. Als ik dit probleem bij ze aangeef zeggen dat ik de hun facturen niet heb betaald en dat ze hierom geen reactie hadden gestuurd. Ten eerste, er stond maar 1 factuur open, en die was on hold gezet. Ten tweede, zij hebben bevestigd dat ze de wijzigingen naar de rechtbank hadden gestuurd via de mail. Slechte leugenaars dus.
Schandalig bedrijf, nogmaals hoe hopeloos je ook bent, ga NIET met dit bedrijf in zee. Mijn grootste vergissing die ik ooit gemaakt heb. De positieve reviews die je hier leest, kunnen niet anders dan gefabriceerd zijn.