Ga ik vandaag 5 Sep. mijn boodschappen bij de Lidl halen als vaste klant en ik wist dat de bloemkool in de reclame was kom ik thuis kijk mijn bon na en tot mijn verbazing word er €1,79 voor afgerekend dit kan dus echt niet terwijl de bloemkool in de reclame €0,89 kost is dat de winkel techniek wat jullie toepassen en dan met moeite naar de winkel gekomen en moet ik voor jullie fout weer terug zo kan ik ook reclame maken Lidl!!
Harrie de Groot
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Bagger zaak. Zeer wisselend personeel. De meeste zijn vriendelijk maar er zitten een paar draken tussen die geen knip voor hun neus waard zijn. ongelofelijk dat de Lidl van die schroot in dienst heeft. Daarom ga ik tegenwoordig weer naar de Nettorama. Die hebben tenminste niet elke dag ander personeel en daarmee is dat personeel kundig in wat ze doen. Bij de lidl zitten ze er echt omdat er geen andere baan is. En dat verschil merk je.
Vanmorgen een aanvaring met zo'n bedrijfleider gehad. Stond met het schuim op z'n bek tegen me te schreeuwen dat ik zijn klanten had bedreigd. Iets wat nog een staartje gaat krijgen want ik laat me niet intimideren met leugens. De afspraak voor de aangifte staat morgen.
Update: Zojuist Lidl aan de telefoon gehad. Ze maken er werk van en ik krijg morgen feedback.
Ik schuif de afspraak met de politie dus een dag op.